• وبلاگ : عشق الهي
  • يادداشت : زلزله9دي ،همه جناحهاي سياسي را لرزاند.
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام و قبولي عزاداري ها.

    گروه فرهنگي روزنه با مطلبي در مورد "جدايي نادر و سيمين" و نقد چند خطي بر اين اين فيلم و همچنين دلائلي بر رد نظريه سياهنمايي آقاي فرهادي به روز شد.

    با نظر خودتون باعث فزوني علم ناچيز بنده شويد.

    ويژگي و صفات ابليس
    مستکبر. وَ إِذْ قُلْنا لِلْمَلائِکَةِ اسْجُدُو لِآدَمَ فَسَجَدُوا إِلّا إِبْليسَ أَبى وَ اسْتَکْبَرَ وَ کانَ مِنَ الْکافِرينَ . و (ياد کن) هنگامى را که به فرشتگان گفتيم: «براى آدم سجده (و خضوع) کنيد!» همگى سجده کردند; جز ابليس که سرباز زد، و تکبّر ورزيد، و (بخاطر نافرمانى و تکبّرش) از کافران شد. ( سوره بقره آيه 34 ).
    پاسخ

    سلام عليكم...ممنون از حضورتون...در پناه حق

    سلام

    شما هنوز در فيد راي گيري ااق حوزه در مورد اعلان حمايت رسمي از گروه معتمد مشارکت نفرموده ايد.

    با توجه به اين که نظر نهايي به مجوعه ي اعضاي اتاق حوزه منتسب خواهد شد لذا از شما دعوت مي کنم تا همين الان به فيد راي گيري http://mabedini.parsiblog.com/Rooms/2208/?5776630 مراجعه فرموده و پس از مطالعه ي فيد و لينک هاي مربوطه نظر نهايي خود را در قالب يکي از اعداد 1 ، 2 و 3 در قسمت نظرات فيد ثبت بفرماييد.

    توضيح مربوط به اعداد در خود فيد موجود مي باشد.

    با تشکر

    پاسخ

    سلام عليكم.گويا دير به قافله رسيديم!در كل ممنون از اطلاع رسانيتون...در پناه حق...موفق و پيروز باشيد.

    سلام

    احوال شما؟ کجائين خانوم؟کم پيدا

    مطلب خوبي بود موفق باشيد انشاءالله

    پاسخ

    سلام شوق وصال گرامي...احوالات عاليه؟هستيم... در آستانه امتحانات!ممنون كه هنوز به ياد ما هستيد:)در پناه حق

    سلام بر شما

    مطلب جالبي بود....ممنون از شما

    اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه اي
    التماس دعا

    پاسخ

    سلام عليكم...ممنون از اظهار لطف شما بزرگوار...قضيه اي رو هم كه خصوصي مطرح كرديد حتما پيگيري خواهم كرد....آمين...در پناه حق موفق و پيروز باشيد.
    سلام بامطلب عاشوراي صاحب زمان بروزم منتظرنظروديدگاه شماهستم روزخوش
    پاسخ

    سلام عليكم.ممنون از حضورتون.در پناه حق
    عشق الهي عزيز، هم وبلاگت و هم موضوعاتت جالب و قابل اعتناست. از اين که به سايت حسين قدياني هم سر مي زني خيلي خوشحالم. اميدوارم بيشتر اونجا ببينمتون. همراه با نظر.
    پاسخ

    سلام عليكم...ممنون.اين نظر لطف حضرتعالي هست.عذر ميخوام شما جناب حسين قدياني هستيد؟؟؟
    سلام استاد واقعا زلزله 9دي همه جناحههاي سياسي رو لرزوند.
    مطلب جالبي بود .
    خوندم.
    ياحق
    پاسخ

    سلام صبح صادق گرامي...صحيح ميفرماييد!نظر لطفتونه:)ممنون از حضورتون.در پناه حق.
    پاسخ

    چرا 2بار؟:)

    سلام...............................خانوم عشق الهي...............مطلب خوبي بود........................بازم بهم سر بزنيد ممنون .............خدا حافظ.......................
    پاسخ

    سلام عليكم...ممنون از اجابتتون....درپناه حق
    2سال است که از فتنه ي 88 و همچنين حوادث روز عاشورا و حماسه ي جاويدان و به ياد ماندني 9 دي مي گذرد . اما اين خاطرات آنقدر در نزد ملت ايران تلخ و شيرين بود که اين وقايع و اتفاقات را در ذهن ماندگار کرد . اما مهمترين اتفاقي که رخ داد، حماسه ي 9 دي بود .

    اما يک سوال در نزد همگان پيش مي آيد ، که مگر در نه دي چه اتفاقي افتاد که از آن تعبير به حماسه مي کنيم ؟ در اين جا لازم است به مهمترين پيام حماسه ي 9 دي بپردازيم .


    اتفاقاتي که در فتنه ي 88 رخ داد حاصل نقشه ها و طرح هاي تئورسين هاي جنگ رواني غرب براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است .


    اين تئورسين ها به اين نتيجه رسيده بودند که ملت ايران با دو بال سرخ و سبز در حال پرواز به سوي قله هاي افتخار است و اگر بخواهند که مقاومت اين ملت را در هم بشکنند بايد اين دو بال را مورد آماج حملات خود قرار دهند .


    بال سرخ ؛ که ملت ما بوسيله ي آن درس شهادت گرفته بود ؛ يعني عاشورا و بال ديگر ( سبز ) که انتظار و مهدويت است و بوسيله ي آن روحيه و بهانه اي براي مقاومت را به ما داده است .


    در حادثثه ي عاشوراي 88 ، دشمن به محرم و عاشورا حمله کرد و با هتک حرمت مقدسات قصد داشت که مساله ي عاشورا و محرم را زير سوال ببرد و همچنين با حمله کردن به اصل ولايت فقيه - ولايت فقيهي که در نزد ما بعنوان نيابت عام ولي عصر (عج) است – زير سوال ببرد که به يک نحوي تماميت اعتقادات و مذهب و مقاومت ما راخدشه دار کند . اما پاسخ ملت ايران چگونه بود ؟


    انگليس و آمريکا و سگ نگهبانش يعني رژيم صهيونيستي ، در توهم آن بودند که ملت ايران ، ديگر از نسل عاشورائيان سال 57 فاصله گرفته است و انتظار عکس العمل اينچنيني را نداشتند . اما تنها با فاصله ي 2 روز پس از اين ماجرا و بدون تمهيدات و تبليغات قبلي ، مردم در اعتراض به هتک حرمت ها در روز 9 دي ، حماسه اي را آفريدند که تا به حال همانند آن در هيچ جاي دنيا ديده نشده بود . و يک حماسه اي را در تاريخ به نام نسل سومي هاي انقلاب اسلامي ايران به ثبت رساند و پاسخ جوانان نسل سومي به اين اتفاقات اينگونه بود :


    شيطان بزرگ و سگ نگهبانش و روباه پير به گوش باشند که ما جوانان نسل سومي فرزندان آن جوانان انقلابي سال 57 و از نسل عاشورائيم و پاسخ توهين و هتاکي را با سيلي مي دهيم و هر لحطه آماده ي جانفشاني هستيم .


    پاسخ

    سلام اسرا جان...ممنون از ارسال مطلبتون مفيد بود!خوب بود با همين وبلاگتونو به روز ميكرديد...خيلي وقته مطلب نگذاشتيد!موفق وپيروز باشيد.در پناه حق
    سلام برشما
    مطلب جالبي بود.
    ممنون ازتون.
    علي علي
    پاسخ

    سلام مجدد...متشكرم....درپناه حق.علي يارو نگهدارتون.
    دوست عزيز، خواهشا اگه براتون مقدوره و زحمتي نيست، سايت من را با نام طراح وب سايت لينک نماييد. ممنونتون ميشم.
    پاسخ

    سلام جناب امين قبل از شما64 نفر ديگر در نوبت هستند.در يك فرصت مناسب سعي ميكنم به همه رسيدگي كنم.ممنون از حضورتون.درپناه حق.