سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام بر شما عزاداران فاطمی
با عرض تسلیت این ایام ،ان شالله قصد براین داریم که با لطف خدا در این دهه از فاطمیه هر روز داستانی از آن حضرت را دروبلاگ عشق الهی بنویسیم و ان شالله آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا از این طریق به عشق الهی نزدیک تر شویم.
 اگر ادعایی  داریم پس بدانیم که این وظیفه ی یک محب هست که خود را شبیه آن بزرگواران نماید وگرنه ادعایمان پوچ و بی معناست
کمی به خود بیاییم! چقدر وقت داریم؟کمی فکر لازم نیست؟ از خود بپرسیم آیا ما واقعا محب هستیم ویا به درجه شیعه بودن رسیده ایم؟ یا نه ادعایمان  فقط سرابی بیش نیست و ماهم در توهم این افکار به سر میبریم؟ به خدا پناه میبریم که از ظالمان نباشیم.
کسی که شخصی را دوست دارد بالاخره در حرکتی باید خود را به او  نشان دهد. مثلا ببیند او چه کارهایی را دوست دارد که همان را انجام دهد ویا از چه کارهایی بیزار است آن  را کنار بگذارد این را همه میدانند ولی در عمل؟ انصافا کم میاریم!
پس اگر میخواهیم بگوییم ما محب آن حضرت هستیم باید ببینیم  که ایشان از کدام راه رفتند که بتوانیم پایمان را جای پای آن حضرت بگذاریم.اینطور نیست؟ تا به حال چند بار تصمیم گرفته ایم؟ آیا ثابت قدم بوده ایم؟ خب قبل از همه اینها لازمه ی شبیه کردن  این هست که آن شخص را بشناسیم! بدانیم چه کارهایی  را انجام می داده است که ان شالله چندین داستان یا روایت را که شاید معروف باشد وهمه شما هم شنیده باشید را در اینجا میگذاریم تا با هم درسی از آن بیاموزیم و ان شالله عمل کنیم! حتی شده یک روز هم که این مراقبت را انجام بدهیم یک روز است! ولی از خدا خوستاریم که به حق حضرت زهرا این توفیق را از خدا برای ماخواسته وبه سبب گناهانمان آن را از ما نگیرد!  الهی آمین

اولین داستان..
فاطمه سلام الله علیها روایت می کند:
پدر همیشه بهترین هارو برایمان میخواست نه برای ما که برای همه مردم.
به من راهی آموخته بود که روزم رو به شب نرسانم وشبا هنگام به بستر نروم مگر آن که چهار کار رو انجام داده باشم.
قرآن را ختم کنم،عمره به جای آورم، همه پیامبران رو شفیع خود قرار دهم و مومنان رو خشنود کرده باشم.همه این کارهارو تنها کمی پیش از خواب.
به من یاد داده بود که هر شب قبل از خواب،اگر سه بار توحید بخوانم گویی قرآن را ختم کرده ام.اگر سه بار براو و پیامبران پیش از او درود و صلوات بفرستم،آنها در قیامت شفیع من خواهند شد.اگر برای مومنین طلب استغفار کنم،آنها را از خودم خشنود ساخته ام و اگر تنها بگویم ((سبحان الله والحمدلله و لا اله الا الله والله اکبر))گویی حج عمره به جای آورده ام.
پدر نه برای ما که برای همه ، رحمت بی انتها بود.
ان شالله بتوانیم عامل باشیم...التماس دعا...در پناه حق باشید
 

دسترسی به صفحه اصلی

مطلب قبلی:فاطمه چه میگوید؟
مطلب بعدی: اعتماد به نفس (آقایان)در حد اعلی!




تاریخ : یکشنبه 92/1/4 | 10:24 صبح | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس