سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام خدمت شما خواننده گرامی
ما شنیدیم که میگن نماز خاصیت های زیادی داره...خب اینو همه میدونن و کسی هم منکرش نیست! ولی قبول دارید که برخی اوقات برای اینکه به دلمون بشینه و مثل حضرت ابراهیم که به خدا فرمودند لیطمنن قلبی (میخوام قلبم آروم شه!)شاهد مثال لازم داریم؟
خب ما در اینجا یه داستان مختصرو مفید رو آوردیم که ان شالله که یه قدم در این راه برداشته باشیم.
یکی از هزاران خاصیت نماز برآورده شدن خواسته ها هست... لطفا به روایت ذیل توجه بفرمایید...

حضرت عبدالعظیم حسنی از امام حسن عسکری(ع) روایت می کند که فرمودند: "خداوند متعال با حضرت موسی تکلم کرد، حضرت موسی فرمود:خدای من. کسی که نمازها را در وقتش به جای آورد چه پاداشی دارد؟
خداوند فرمود:حاجت و درخواستش را به او عطا می کنم و بهشتم را برایش مباح می گردانم.

حضرت حجةالاسلام والمسلمین هاشمی نژاد فرمودند: پیرمردی مسن، ماه مبارک رمضان به مسجد لاله زار می آمد. خیلی آدم موفقی بود، همیشه قبل از اذان داخل مسجد بود. به او گفتم: حاج آقا. شما خیلی موفقید، من هر روز که به مسجد می آیم می بینم شما زودتر از ما آمده اید جا بگیرید، او گفت: نه آقا، من هرچه دارم از نماز اول وقت دارم و بعد گفت: من در نوجوانی به مشهد رفتم.
مرحوم حاج شیخ حسن علی نخودکی را پیدا کردم و گفتم: من سه حاجت مهم دارم، دلم می خواهد هر سه تا را خدا در جوانی به من بدهد، یک چیزی یادم بدهید؟ ایشان فرمودند: چی می خواهی؟ گفتم: یکی دلم می خواهد در جوانی به حج مشرف شوم، چون حج در جوانی لذت دیگری دارد. فرمودند: نماز اول وقت به جماعت بخوان. گفتم: دومین حاجتم این است که دلم می خواهد یک همسر خوب خدا به من عنایت کند. فرمودند: نماز اول وقت به جماعت بخوان. و حاجت سومم این است که خدا یک کسب آبرومندی به من عنایت فرماید.
فرمودند:نماز اول وقت به جماعت بخوان. این عملی را که ایشان فرمودند من شروع کردم و در فاصله سه سال هم به حج مشرف شدم، هم زن مؤمنه و صالحه خدا به من داد و هم کسب با آبرو به من عنایت کرد
.

عشق الهی نوشت:اگه خیردنیا و آخرت رو میخواید بسم الله!
مواظب باشید نسبت به این پست خیلی بی تفاوت گذر نکنید! یه موقع میرسه که میبینین خیلی ها این پست و مثل شما خوندن با این تفاوت که  دست پر رفتن و عامل هم شدن ولی شما از قافله جا موندین!
همه جا مراقبت لازمه نه فقط اینجا!
روزی مادی ومعنوی نصیبتان
در پناه حق باشید




تاریخ : چهارشنبه 92/12/21 | 4:0 صبح | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس