سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 پیکرحاج حمید نمازی با حضور شکوهمند همرزمانش به خاک سپرده شد

 مرحوم حاج حمید نمازی صبح امروز با حضور شکوهمند همرزمانش در دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی، سیاسی و لشکری تشییع و در کنار شهدای مسجد ارگ در بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع پیکر حاج حمید نمازی از چهره‌های متعهد فرهنگی، صبح امروز با حضور جمع زیادی از مردم مومن و انقلابی، فرماندهان لشکری و شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی همچون حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مجلس، حمیدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری فعال فرهنگی و محمد تورنگ از مدیران شبکه سوم سیما و سایر چهره‌های فرهنگی و جمعی از همرزمان وی در دوران دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم که همراه با نوای عزاداری اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار شد، پس از تشییع باشکوه حاج حمید نمازی از مقابل منزل وی تا حسینیه فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین اسلام بر روی دست علاقه‌مندان، نماز میت بر پیکر وی اقامه شد.

تشییع‌کنندگان در این مراسم با توجه به آموزه‌های دینی، حمید نمازی را فردی مومن، انقلابی و ولایی دانستند که در راه اهداف انقلاب اسلامی خود را وقف کرده بود.

همچنین در این مراسم مداحان اهل بیت علیهم‌السلام  در رثای عزای خاندان وحی مرثیه سرایی کردند.

پیکر حاج حمید نمازی در قطعه شهدای مسجد ارگ بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

همچنین مجلس ختم آن مرحوم، جمعه 2 خرداد از ساعت 18 الی 19:30 در مسجد فخرآباد برگزار خواهد شد
.



مطلب قبلی:درگذشت حمید نمازی(چهره فعال فرهنگی)
دسترسی به صفحه اصلی
مطلب بعدی:نامه عشق الهی به حاج حمید نمازی




تاریخ : پنج شنبه 93/3/1 | 10:48 عصر | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس