سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام سلام سلام
یه عذرخواهی شدید خدمت همه شما خوانندگان عزیز!
یه تشکر شدید تر خدمت همه اونهایی که با وجود اینکه وبلاگ به روز نبود اومدن وبلاگ رو شخم زدن و همه مطالبش رو یه برانداز کردن!
شرمنده اخلاق اسلامی همه شما هستم یه چند وقت سرم خیلی شلوغ شد و از چیزی که همه رو منع میکردم(یعنی همون خاک خوردن وبلاگ) سرم اومد!
ولی بازم به مرام شما!
خب... برم سر چند تا ای کاش ؟!
چندتا جمله دارم که خیلی خودم ازشون خوشم میاد مینویسم اینجا شاید به درد شما هم خورد...


ای کاش من چند نفر بودم تا میتونستم همه مسئولیتهای پیشنهاد شده رو قبول کنم و کسی از بابت اینکه بگم وقت ندارم از من ناراحت نمیشد...که شاید قدمی به سمت جلو حرکت میکردیمشرمنده
ای کاش آدم ها شخصیت منو با رفتارم اشتباه نمیگرفتن!و اینو درک میکردن که شخصیت من اینیه که هستم و رفتار  من بستگی به این داره که تو کی باشی؟
ای کاش آدم ها بدونن که اول صمیمی شدن دو نامحرم صحیح نیست! ثانیا با صمیمی شدن هیچ نامحرمی محرم نمیشود!حالا چرا خودشونو زدن به اون راه نمیدونم!
ای کاش همه بدونن که در محیط های چت و واتس آپ و وایبر و لاین و هر نرم افزار مجازیه دیگه به جز 2 نفری که دارن چت میکنن خدا و پیامبر و ملائکه و زمین هم شاهد اعمالشون هست...حالا امام زمان و نگفتم که کمتر خجالت بکشی!
ای کاش خدا اندکی نفهمی به ما عطا میکرد که راحت زندگی کنیم! مردیم از بس که فهمیدیم و به روی خودمان نیاوردیم!
ای کاش همیشه آدم ها قبل از این که کاری انجام بدن به عاقبتش فکر میکردن و به خاطر گرفتن حقوق خوب خیلی از ارزش ها رو زیر پا نمیذاشتن!
ای کاش آدم ها همون قدر که از ارتفاع میترسیدند همون قدر هم از پستی هراس داشتند...
ای کاش به جای حجاب...حیا اجباری بود که با این یکی آن یکی هم پیدا میشد! واین را بفهمیم حیا را که اگر نفهمی چادر سیاه هم تو را محجبه نخواهد کرد!(البته این مختص فقط خانم ها نبود...آقایون یه جور دیگه بخوننش لطفا)
ای کاش برخی میفهمیدند که با نفرستادن سیگنال هم میشود زندگی آرامی داشت!
ای کاش برخی آقایون که انقدر به ال سی دی و گوشی و تبلتشون براشون مهمه یک صدمه این....به حجاب همسرشون اهمیت میدادن که اینقدر حریم شخصیشون خش بر نداره!
ای کاش همه  اون طوری که دوست دارن یک  نامحرم با محرمشون(حالا یا خواهر یا همسر یا مادر!یا...(برادر و پدرو همسر) ...)برخورد داشته باشه با نامحرمان اطرافشون همونطور رفتار میکردند که اگه این میشد دنیا گلستان میشد!
ای کاش همه میدونستند که از هر دستی بدی از همون دست هم خواهی گرفت!

ای کاش آقا زودتر ظهور کنن گریه‌آور
و.... و.... و....
بازهم ممنون از همراهی شما بزرگواران
اگه شما هم (ای کاش) تو ذهنتون دارید خوشحال میشیم کامنت بزارید...
مثل همیشه محتاج دعای خیرتان هستم
مستدام باشید ان شالله




تاریخ : جمعه 93/5/24 | 5:40 عصر | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس