سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام و عرض احترام
امروز چهارشنبه هست و اول صبحی اومدم یه چند جمله بنویسم و بریم سر کارو تلاش و زندگیمون!
 امروز ساعت3و11 صبح بیدارشدم با خودم گفتم برم پاورهایی رو که دیشب دانلود کردم و نگاه کنم.یه جمله جالبی توش نوشته بود ک خیلی بهم چسبید!
نوشته بود اگر شما مدیر یک شرکت باشید و بمیرید به سرعت فرد دیگری به جای شما جایگزین می شود و جای شما خالی نمی ماند ولی تا ابد فقدان شما در بین خانواده تان هم چنان حس می شود!
وکسی جایگزین شما نمی شود! در گردش ها و مسافرت ها و میهمانی ها مدام به یاد شما هستند! پس قدر خانواده تان را بدانید چون آنها هستند که تا آخر به یادتان خواهند ماند.
نشستم با خودم یه خلوت کوچیک کردم دیدم واقعا چه حرفی بود!
کم کم مصداق ها اومد جلو چشمم چه افرادی اومدن و رفتن! فقط یکیش و بگم که تو یه جلسه بودیم که خبر مرگ یک پسر جوان را دادند و همه ناراحت شدند! انقدر ناراحت شدندکه حتی یادشون رفت یک فاتحه بخوانند!
اونجا بود که من خودم رو گذاشتم جای اون فرد! اگه من بودم فقط همین؟
واقعا اگر نیت هامون رو درست نکنیم خسران زده میشیم! برای کی داریم کار میکنیم؟ برای چی داریم کار میکنیم؟ چرا الان اینجاییم؟
هدف!
هدف و نیتممون درست نباشه خسرالدنیا والاخره میشیم میره پی کارش!  ماهی و هروقت از آب بگیریم تازه ست! سعی کنیم کار مردم و راه بندازیم نه این که تو راهشون سنگ بندازیم!
اینو بدونیم که هرکاری کنیم بازتابش به خودمون بر میگرده ولی ما مثل دختر بچه ای که بی توقع به عروسکش محبت میکنه باید به دیگران مهر بورزیم نه اینکه منتظر بازتاب عملمون باشیم.
چون انقدر خدا بهمون محبت کرده که هرچی بخوایم جبران کنیم باز هم کم میاریم!
خب دیگه از حضورتون مرخص بشم الان باید برم یه حوزه علمیه ورزش بدم و بعدشم راهی سرکارو زندگی...
راستی یادتون نره... انقدر سرگرم کارتون نشید که از خانواده تون دور بیفتید! اون ها بهترین افراد زندگی شما هستند یار همیشه همراه در غم و شادی!
روز خوب و پر انرژی داشته باشید!
محتاج دعاهای زیباتون هستم.




تاریخ : چهارشنبه 93/12/20 | 6:48 صبح | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس