سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام خدمت شما بزرگواران
چند روز پیش ازطرف رییس سبکمون یه پیامک اومد با این متن:
سلام به استاد ونماینده عزیز؛
سبک رزمی(بووووق) به همراه کارگردانان سینمایی در حال ساخت فیلم اکشن رزمی کماندویی میباشند که از شما دعوت به عمل می آید در صورت توان در ساخت این فیلم رزمی با ما همراه باشید.
یعنی بعد از خوندن این پیامک تا مدتها من در حال خندیدن بودم!
خیلی خنده‌دار
جکی بود برای خودش...
پوزخند
بابا بزرگوار میخواید پیامک بدید یه نگاه به مخاطبتون داشته باشید بد نیستها...باید فکر کرد
مثلا من بیام با چادر مبارکم اونجا چه نقشی داشته باشم؟گیج شدم
نکنه مثل برخی از بازیگران توقع دارند طرف بره جلو دوربین فیلم بازی کنه بعد که از سر صحنه میخواد خارج شه چادر سرش کنه؟آفرین
اتفاقا اطرافیان جهت خنده این پیشنهاد رو هم بهم دادند...باید فکر کرد
باید روش فکر کرد! آینده روشنی در انتظارمه!
چشمک
حالاآخر چه کنم؟ برم؟ نرم؟
واقعا تصمیم گیریه سختیه!جالب بود
 

عشق الهی نوشت1: من از دست رفتم مسوولین رسیدگی بفرمایند لطفا!
عشق الهی نوشت 2:اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا!
آقا التماس دعا داریم
یاحق؟

مطلب قبلی:معراج یا تاراج؟
دسترسی به صفحه اصلی




تاریخ : سه شنبه 92/9/26 | 8:10 عصر | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس