سفارش تبلیغ
صبا ویژن


******************************

سلام علیکم...به وبلاگ عشق الهی خوش آمدید.

وقتی قالب وبلاگ رو تغییر دادم به
سرم زد تا یه بیوگرافی کوچیک هم از خودم بنویسم.

خب...خدمت شما عرض کنم که در حال حاضر طلبه ای ساده هستم که قبل از ورود به

طلبگی 7دیپلم  و3 مربیگری رزمی گرفتم.1.درجه بین المللی فایت رنجر2. دان1کیک بوکسینگ و3. جودو کواروش و....

رو گرفتم و توسط همین ورزش درحوزه علمیه آغاز به تدریس کتاب تربیت بدنی بانوان کردم

از طرف دیگه هم درسپاه(نیروهای رسمی)و حوزه بسیج و حوزه ی علمیه های  دیگه دفاع شخصی

و دیگر ورزش ها رو آموزش عملی میدادم. همه ی این اتفاقات در سن 18 سالگی رخ داد.کسی هم

باورش نمیشد که ما 18 ساله مون باشه ماهم لو نمیدادیم!تبسم بعد از آن به حوزه ای که درآن تدریس

میکردم علاقه مند شدم ...با شناختی که از بچه های طلبه به دست آورده بودم (البته خواهرم و اقوام هم طلبه بودند)

در سال89  به عنوان طلبه وهم استاد تربیت بدنی وارد حوزه علمیه شدم.

در حال حاضر هم مشغولیتهای زیادی دارم که فقط باید بهش جهت بدم.

از فضاهایی که فقط باید نظر داده بشه و عملی نمیشه اصلا خوشم نمیاد همیشه از این محافل فراری بودم.

وقت تلف کردنه محضه!عقیده دارم نظری که قراره مطرح بشه و شاید تصویب بشه و شاید نشه و هزار مرحله دیگه

خودم انجامش بدم زودتر به نتیجه میرسم. تو لاک ‍پشتی عمل کردن کلافه میشم.دوست دارم کار زود انجام بشه تموم بشه

بریم سراغ یه کار دیگه! از ساکن بودن در یک مکانی اصلا خوشم نمیاد مگر اینکه سیستم بهم بدن کار هنری

و محتوایی انجام بدم. مکان هایی که جنب و جوش خاصی داره و افراد با انگیزه به فعالیت میپردازند رو میپسندم.

بیشتر دوست دارم فعال باشم تا منفعل! و به ویژگی فعال بودن هم مشهورم.

بعضی اوقات با بچه ها جمع میشیم تو مسنجر و سر یه موضوعی به بحث میپردازیم و بعدش هم یه گپ دوستانه

با خواهرامون میزنیم  که اونم چاشنیه بحثمونه.مؤدب

مسئول مبلغین ستاد اقامه نماز بودم، ناظر صندوق شورای نگهبان، مبلغ در مدارس وراهیان نور،حلقات صالحین(3مقطهع دبستان، راهنمایی، دبیرستان و حتی خانم های مسن)

ادارات و جلسات خانگی و...

در کل دیدن زیادی فعالیت داریم از طرف شهرداری، سپاه، تسنیم و... به عنوان نخبه فرهنگی و ورزشی شناساییمون کرددند.

حالا اینکه آرزوهای مهمی که هنوز بهش نرسیدم...

این که مکالمه انگلیسی و عربیم رو فول کنم تا بتونم مقالاتی که با زبان دیگر نوشته شده است رو مطالعه کنم و مهم تر اینکه در راستای همین آرزو معینه بشم.

خیلی علاقه دارم مبلغ بین المللی بشم نمیدونید چه لذتی داره با افرادی که تشنه دین هستند به مکالمه بپردازی...

من این حس رو تو مدینه منوره هم درک کردم. البته دست و پا شکسته بود ولی حس خوبی بود.

در پایان هم در حال حاضر دانشجوی ارشد نهج البلاغه هستم، ولی همچنان افتخارم اینه که طلبه ممؤدب

 
دعاکنید آنچه به صلاحمان هست همان بشود...




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/8/15 | 6:30 عصر | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس