سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام خدمت شما بزرگواران
امروز میخوام یک متنی رو براتون بنویسم که دل خودمو خیلی آتیش زد!
با خودم گفتم اینجا بنویسم که شما هم بی نصیب نمونید...توصیه میکنم بخونید...

بسم الله...

حسین جان....
مهدی ام مهدی خسته...دلم از بی وفایی ها شکسته...

حسین جان....مانده ام تنهای تنها!
شده کرب وبلایم کوه و صحرا!
حسین جان...

کاش من جای تو بودم
چو یارانت بودم گرد وجودت
شما گفتی ولی آنها نرفتند...مرا یاران همه یک یک رفتند!
حسین جان مهدی ام مهدی خسته ...دلم از بی وفایی ها شکسته
حسین جان سال ها در انتظارم
هنوز حسرت به یاران تو دارم
حسین جان...انتقام نگرفته ام من
به جای امتم شرمنده ام من
حسین جان...
قطعه قطعه جسم اکبر(ع)
سر افتاده ی علی اصغر(ع)
دو کتف خونی و مشک ابالفضل (ع)
صدای ناله ی جانسوز زهرا(س)
فرار کودکان در دشت و صحرا
همه منزل به منزل در اسارت
چنان که شد به آل تو جسارت!
حسین جان مهدی ام مهدی خسته
دلم از بی وفایی ها شکسته
هر آنچه عمه ام زینب (س) کشیده
بود هر صبح و شام در پیش دیده
زقلبم می زند بیرون شراره
چه کاری سخت تر از انتظاره
حسین جان
از شما شرمنده هستم
گناه امتم بسته دو دستم
چه قدر دیگر بگویم من به امت
دعا باشد کلید قفل غیبت
حسین جان مهدی ام مهدی خسته
دلم از بی وفایی ها شکسته :(




تاریخ : یکشنبه 93/8/25 | 6:34 عصر | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس