سفارش تبلیغ
صبا ویژن

این رو بدون که تو روایات داریم دنیا یه روز به کام توست یه روز نه! پس وقتی روزهای خوبت رو داری میگذرونی شتابزده عمل نکن! وقتی هم که یک روزهایی بر علیه توست بی تابی مکن! واقعا چقدر این روایت زیباست! روزهای خوب که خوبه!شکر! ولی وقتی یک روزهایی بر علیه تو رغم میخوره یاد این حدیث میوفتی! اونوقته که آروم میشی!
آقا بی تابی برای چی؟ وقتی میدونی این غم پایدار نمیمونه؟
یادت بیاد که هممون مسافریم و همه اینها میگذره! فقطمهم اینه که میگذره! نمیمونه! باید بدونیم چطور با این غم برخورد کنیم...نکنه نعوذ بالله زبان ناشکری باز کنیم و اگر چیزی به دست آوردیم و بزنیم داغون کنیم؟
تو خلوت به خودم میگم اگه اجل همین الان بیاد سراغت چه میکنی؟ دستت پر هست؟ بعد خودم جواب خودمو میدم... :( دستم که خالیه هیچ! بدهکاریهامم به خدا زیاده... زیاااااد! اگر بخوام به هرکدوم از اعمالم اشاره کنم که بگم خدایا فلان کارو برای تو انجام دادم....بیشتر ترس از جوابش دارم! که واقعا هم جواب به حقیه!! اون چیه؟ این که جواب میاد آیا ما خودمون نبودیم که بهت این توفیق و دادیم؟ یادت باشه بدون اجازه ما حتی 1برگ هم از درخت نمیوفته! اون موقعست که حتی به خودت اجازه نمیدی که بگی خدایا فلان کارو... ترجیح میدی هیچی نگی که بدهکاریهات رو نشه! خیلی به خدا بدهکاریم خیلی! به ازاء هرنعمتی که بهمون دادن.... وای خدای من! خودت بهمون رحم کن!

دل نوشت عشق الهی1: خدایا چندیست که احساس میکنم دارم آرامتر از آرام حرکت میکنم و اون سرعتی که لازمه رو ندارم
عمرم هم در حال گذر است و منتظر من نیست تا بهش برسم!خدایا کمی سرعت در راه به ما عنایت فرما...
خدایا کاری کن اونجا که قراره باشیم و اونجایی که لازم نیست نباشیم! بعضی اوقات تصمیم گیری برام خیلی سخت میشه!
یه لطفی بفرمایید مثل همیشه راه رو برامون بازکنید...پشت ترافیک موندیم!

عشق الهی نوشت2: خدایا میترسم از زمانی که از من پرسیده شود عمرت را در چه راهی صرف کردی؟ جواب من چه خواهد بود؟ ودر جواب جواب من چه می آید؟
خدا یا به آغوش خودت پناه میبرم فقط همین!
یاعلی

 




تاریخ : سه شنبه 93/10/9 | 5:9 صبح | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس