سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام خدمت شما بزرگواران
امروز میخوام کمی از خودخواهیهامون بگم...
کمی از توقعات بی جایی که از مردم در مقابل خودمون داریم و...
دیروز یه جلسه ای بودم که در مورد فضای مجازی بحث میشد وقرار بود در این مورد راه حل های پیشنهادی داده بشه و بره مقامات بالاتر و...
ولی متاسفانه افرادی که دعوت شده بودند به جز چند نفریشون بقیه افراد سن های بالایی داشتند وهرکدام مسوول یک ارگانی بودند و با تجربه! ولی نه در موضوع فضای مجازی!به جز چند نفرشون که معلوم بود میدونند این فضا چیه ویک نفر هم که به عنوان کارشناس و بنده به عنوان یک فرد کوچک تر از همه! والبته تک و تنها! چشمکچون فقط یک خانم حضور داشت...آقایون هم که به هم بیفتند نمیزارن خانم ها حرف بزنن ماشالله!ماهم سکوت اختیار میکنیم بعد پای تلفن میگن شما چرا نظرتونو نگفتید؟! البته بگذریم این دفعه به ما یه زمان دادند اون هم وقت صبحانه! حالا جالبه در اون حال نسبت به صحبتهام واکنش هم نشون میدادن که نشان دهنده این بود که دارن گوش میدن! بازم خدا خیرشون بده! برام جالب بود که از صحبت های من سوال هم میپرسیدند ! نظر هم میدادند و حتی تایید هم میکردند و میگفتند این نظر رو ما اجرایی خواهیم کرد! خدایی چه اعجوبه هایی هستند این مردها! دستمریزاد دارن!
بگذریم حالا بحث من سر چیز دیگه ایه!
یه بنده خدایی وسط جلسه از من میپرسه چرا فلان روحانی تو فلان مسجد جلوی پای من بلند نشده!!!!
منو میگی؟وااااای بسم الله الرحمن الرحیم! کارهای خودمون کم بود حالا باید جوابگوی کارهای جمیع روحانیون عزیز هم باشیم! بابا روحانی ها توروخدا مواظب کارهاتون باشید اونی که باید پاسخگوی اعمال و رفتار شما باشه  منم! رحم بفرمایید لطفا!!!خیلی خنده‌دار
حالا نکته قابل توجه اینجا بود! طرف اذعان داشت من فوق لیسانسم ایشون کارشناسی دارن! چرا جلوی پای من احترام نذاشتن بایستند!
یعنی منو میگی؟؟؟ هرچیزی میخواستم بگم میرفت تو وادی ماست مالی لیشن! ولی برای خودم یه چیزی تجربه شد! 1)که هرکس مدرکش بالاتر بود باید بهش احترام بیشتری بزارم واگر مدرکی نداشت ولی آدم خوبی بود بی خیال!
2)حتما هم از آدم ها اول بپرسم مدرکتون چیه که اگه بی سواد بودن احترامم هدر نره ییهو!
واقعا همینه؟؟؟ حالا من کاری ندارم این رو حانی حواسش نبوده... تجربه نداشته.... یاهرچیز دیگه! من حرفم اینه چرا باید از مردم انقدر توقع داشته باشیم؟ مگه ما کی هستیم؟ جز اینکه مشتی خاک بودیم و به خاک هم بر میگردیم؟ حالا احترام بزارن یا نزارن! میگذره! خوبه که نزد خدا احترامتون محفوظ بمونه!
دیدید برخی اوقات توصیه های دینی مون رو فراموش میکنیم؟! بابا آیه صریح قرآنمونه! إن أکرمکم عند الله أتقاکم.... گرامی ترین مردم نزد خدا با تقوا ترینشونه! به جای اتقاکم...نگفته مدارککم! نگفته مدرک شما! نگفته پول شما! نگفته مقام شما! گفته اتقاکم!
اینو بفهمیم!

من دیگه امری ندارم میتونید تشریف ببرید!تبسم

حالا دیگه نمیگم نظر یادتون نره چون میدونم انقدر فهمیده هستید که بدون اینکه نظر بزارید از وبلاگ خارج نمیشید!
احترام یادتون نره لطفا!!!اصلا! (میتی کمان!)   چشمک

عشق الهی نوشت1:خدایا خودت عاقبتمونو ختم به خیر کن!
عشق الهی نوشت2(اضافه شد): کاربری نظر دادند که ممنون از طنز زیباتون...خطاب به ایشون و همه خوانندگان گرامی! باور بفرمایید طنز نبود! واقعیت بود...البته اولین جایی بود که انقدر تحویلمون گرفتند اگر لازم باشه نام اون ارگان هم میگم که باور کنید! قضیه همون میگم... میگم...
عشق الهی نوشت3: دیگه فرموده بودید مردها هم انقدر بد نیستند! بابا ما کجا گفتیم مردها بد هستن؟ حرف میزارید تو دهنمون؟ ما زیاد جلسه شرکت میکنیم ولی این یکی جلسه که بار دوممون هم بود دعوت شده بودیم استثنایی بود.به خاطر همین به چشممون اومد گفتیم دور هم یه کم بخندیم. انصافا جلسات دیگه ای که اتفاقا با آقایون هم داشتیم خیلی محترمانه برخورد میکردند واین نشان محترم بودن خودشون بود... درکل که این چیزها زیاد مهم نیست شما هم جدی نگیرید:)
مثل همیشه التماس دعاداریم. یاعلی




تاریخ : جمعه 93/10/19 | 9:35 صبح | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس