سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرض سلام و احترام خدمت شما دوستان عزیز

سال نو رو خدمت شما بزرگواران تبریک عرض می کنم و امیدوارم سالی پر از موفقیت های دنیوی و اخروی رو در پیش رو داشته باشید.

سال 95 برای من سال خیلی خوبی بود(البته اگه سختی هاشو بزاریم کنار)چشمک

واقعا سال سختی بود ولی پر از موفقیت و رسیدن به آرزوهام رو در پی داشت.

با وجود اینکه 17 واحد درسی رو باید پاس می کردم و پایان نامه م رو که حاصل7سال درس خوندنم بود رو ارائه می دادم و درکنارش کنکور ارشد و شرکت کردم.

و در همین هنگام امام حسین و امام رضا و امام دریا (شمال) مارو طلبیدند و ( قربون امام رضا برم تو این وضعیت بحرانی مارو 2بار طلبیدند)

و ما لپ تاپ به دوش و با کلی کتاب و دستک دنبک راه میوفتادیم میرفتیم مسافرت و جالب این که هر هتل یا خونه ای میگرفتیم یه اتاقش به ما اختصاص پیدا می کردو ما مینشستیم سر درس و مشقامون ....خیلی خنده‌دار


کلا به لطف خدا و ائمه اطهار درس هارو پاس کردیم پایان نامه رو به اتمام رسوندیم ارشد قبول شدیم (فکر کنید پایان نامه رو دفاع نکرده بودم میرفتم دانشگاه)تا دفاع هم انجام شد و کار به اتمام رسید.

بعدش هم مجدد امام حسین طلبیدند رفتیم کربلا

بعد هم در قرعه کشی دانشگاه سه جدد اسممون کربلا در اومد...خیلی زیاد پولشو گرفتن (از سفر اول و دوم هم بیشتر! ولی می ارزید!)

بعد هم که ترم اول رو با موفقیت گذروندیم و همه نمرات رو 20 گرفتیم به جز 2تاش رو که اون هم استادا 20 ندادند! اگه میدادن ما میگرفتیممؤدب

از طرفی هم در مسابقه دانشگاه رتبه آوردم.

دانشگاهمون هم که همان دانشگاهی که آرزوش رو داشتم و سال ها دعا میکردم که قسمتم بشود.

کلا که سال 95 یک سال به یادماندنی شد برای من!

امیدوارم امسال هم همینطور باشه برای همه شما بزرگواران





تاریخ : سه شنبه 96/1/1 | 9:41 عصر | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس