سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من خودم به درد آخوندی نمی‌خوردم. یک عده هم غصه من را می‌خوردند و می‌گفتند: قرائتی تو در اخلاق که گیر داری، صدا هم که نداری، نمی‌توانی روضه هم بخوانی، پس به چه درد آخوندی می‌خوری؟

و لذا در یک روستا هم که رفتم مرا بیرون کردند. گفتند: تو نمی‌توانی روضه بخوانی. مرا بیرون کردند، یعنی نامه نوشتند به امام جمعه کاشان آیت‌الله یثربی که ما این شیخ را نمی‌خواهیم. روضه می‌خواندم و مردم می‌خندیدند.(خنده حضار). هرچه روضه می‌خواندم مردم می‌خندیدند. نامه نوشتند بابا این را نمی‌خواهیم.

من ،قرائتی روضه‌خوان ورشکسته هستم. بعد پای تخته سیاه آمدم گل کرد. اگر کسی در کنکور رفوزه می‌شود نگوید: خاک بر سرم! دو سال است پشت کنکور ماندم.(عشق الهی:قابل توجه کنکوری های کارشناسی ارشد از جمله خودم!)چشمک برو خیاطی کن ممکن است لباس عروس بدوزی دویست هزار تومان مزدش بشود.(عشق الهی:راست میگنا!! اینم خوبه! 7تا دیپلم خیاط هم که دارم! پس حله...پوزخند)

چه کسی گفته شما حتماً دانشگاه بروی؟(واقعا کی گفته؟چون آزمایشی دارم میرم سر آزمون این حرف و میزنمااا شما جدی نگیرید!میخوام کمتر عذاب وجدان بگیرمتبسم) ممکن است کسی در دانشگاه رد شود و در حوزه قبول شود. در حوزه رد شود و در تجارت موفق شود. حدیث داریم اگر در یک شغلی شکست خوردید، نگویید: بخت من بد است. شغلت را عوض کن!

عشق الهی نوشت: به دوستانی که دارن بکوب درس میخونن تبریک عرض میکنم که کنکور یه هفته جلو افتاد...!
حالا زیادم بکوب نخونید چون افرادی مثل من هستن که پایان نامه شونو هنوز ندادن و یه ترمشون هنوز باقی مونده وبا اعتماد به نفس کامل در آزمون شرکت کردن زیادن! حالا یه روز هم قضیه این آزمون دادنم رو تعریف میکنم یه کم زیاد مسرور شویم!
فعلا برای امروز کافی هست...
فعلا تا پست دیگر خدا نگه دارتون باشه.




تاریخ : چهارشنبه 92/11/16 | 3:0 صبح | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس