• وبلاگ : عشق الهي
  • يادداشت : زلزله9دي ،همه جناحهاي سياسي را لرزاند.
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    2سال است که از فتنه ي 88 و همچنين حوادث روز عاشورا و حماسه ي جاويدان و به ياد ماندني 9 دي مي گذرد . اما اين خاطرات آنقدر در نزد ملت ايران تلخ و شيرين بود که اين وقايع و اتفاقات را در ذهن ماندگار کرد . اما مهمترين اتفاقي که رخ داد، حماسه ي 9 دي بود .

    اما يک سوال در نزد همگان پيش مي آيد ، که مگر در نه دي چه اتفاقي افتاد که از آن تعبير به حماسه مي کنيم ؟ در اين جا لازم است به مهمترين پيام حماسه ي 9 دي بپردازيم .


    اتفاقاتي که در فتنه ي 88 رخ داد حاصل نقشه ها و طرح هاي تئورسين هاي جنگ رواني غرب براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است .


    اين تئورسين ها به اين نتيجه رسيده بودند که ملت ايران با دو بال سرخ و سبز در حال پرواز به سوي قله هاي افتخار است و اگر بخواهند که مقاومت اين ملت را در هم بشکنند بايد اين دو بال را مورد آماج حملات خود قرار دهند .


    بال سرخ ؛ که ملت ما بوسيله ي آن درس شهادت گرفته بود ؛ يعني عاشورا و بال ديگر ( سبز ) که انتظار و مهدويت است و بوسيله ي آن روحيه و بهانه اي براي مقاومت را به ما داده است .


    در حادثثه ي عاشوراي 88 ، دشمن به محرم و عاشورا حمله کرد و با هتک حرمت مقدسات قصد داشت که مساله ي عاشورا و محرم را زير سوال ببرد و همچنين با حمله کردن به اصل ولايت فقيه - ولايت فقيهي که در نزد ما بعنوان نيابت عام ولي عصر (عج) است – زير سوال ببرد که به يک نحوي تماميت اعتقادات و مذهب و مقاومت ما راخدشه دار کند . اما پاسخ ملت ايران چگونه بود ؟


    انگليس و آمريکا و سگ نگهبانش يعني رژيم صهيونيستي ، در توهم آن بودند که ملت ايران ، ديگر از نسل عاشورائيان سال 57 فاصله گرفته است و انتظار عکس العمل اينچنيني را نداشتند . اما تنها با فاصله ي 2 روز پس از اين ماجرا و بدون تمهيدات و تبليغات قبلي ، مردم در اعتراض به هتک حرمت ها در روز 9 دي ، حماسه اي را آفريدند که تا به حال همانند آن در هيچ جاي دنيا ديده نشده بود . و يک حماسه اي را در تاريخ به نام نسل سومي هاي انقلاب اسلامي ايران به ثبت رساند و پاسخ جوانان نسل سومي به اين اتفاقات اينگونه بود :


    شيطان بزرگ و سگ نگهبانش و روباه پير به گوش باشند که ما جوانان نسل سومي فرزندان آن جوانان انقلابي سال 57 و از نسل عاشورائيم و پاسخ توهين و هتاکي را با سيلي مي دهيم و هر لحطه آماده ي جانفشاني هستيم .


    پاسخ

    سلام اسرا جان...ممنون از ارسال مطلبتون مفيد بود!خوب بود با همين وبلاگتونو به روز ميكرديد...خيلي وقته مطلب نگذاشتيد!موفق وپيروز باشيد.در پناه حق