سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام خدمت شما عزاداران گرامی
امروز میخوایم ببینیم علمدار کیست؟
به عبارتی علم دست کیست؟
خب اینکه علم دست کیست که مشخصه و ماهم بهشون اردات داریم.
بیشتر منظورمو بازکنم؟ یعنی اینکه تا زمانی که امام نیامده باید از نائب امام (مسلم) فرمان برد!
حالا بگردید و مسلم زمانتون رو پیدا کنید! البته نیاز ب گشتن نداره...مشخص هست.
کلا امروز اومدم به روز کنم که اینو بگم... شما هم در حد خودتون میتونید یه گوشه ای از علم رو بلند کنید.... خیلی بی کار نشینید. اگر در راه خدا نخواید قدم بردارید شمارو میزنن کنار یکی دیگه رو میارناااا...خداوند تا دلتون بخواد نیرو داره... مواظب باشید شما رو از ایستگاه پیاده نکن و بهتون بگن ممنون ... تا همین جا بسه!
دیگه ما از این همیارهای پلیس که کمتر نیستیم! هرکدوممون خواهر داریم برادر داریم...اگه دیدیم خواهرمون داره آرایش میکنه میره بیرون بهش با زبان نرم بگیم خواهر من امام حسین هدفش از این قیام این نبود که شما آرایش کنی و بری در خیابان و کنارش یه شماره ای رد و بدل کنی و افرادی هم که دارن عزاداری میکنند رو هم به گناه بندازی! تازه با رفتنت به بیرون ثواب که نکردی هیچ دل امام حسین رو هم خون تر کردی! واقعا امام حسین برای این چیزها شهید شدند؟ حالا بگذریم آخرشم میرن توی یه هیاتی غذای امام حسین رو هم میگیرند و نوش جان میکنند! دیگه بدتر شد! نمک میخورند و نمکدان میشکنند! بیاید من و شما حداقل همیار امام حسین (علیه السلام) شیم. بیاید با زبان نرم و منطقی با دوستان و خواهران وحتی برادران صحبت کنیم که حداقل این روزها به حرمت آقا.........!!!!!
چند وقت پیش تو هیات بودیم یه دختری با آرایش داخل هیات شد یکی از خانم ها هم بلند گفت دخترم اومدی هیات آرایشتو پاک کن.اینم بهش برخورد و گفت به خودم مربوطه! منم سرم پایین بود و اصلا چهره ش رو ندیدم و پشتش به ما نشسته بود.دیگه منم موقعیت و برای امر به معروف مناسب دیدم و از پشت در گوشش گفتم دوست من! فقط به خودت مربوط نیست...همینطوری داشتم براش میگفتم که بنده خدا مامانش هول شد گفت خانم چی شد؟ منم که اضطراب مادرشو دیدم گفتم هیچی خانم دوستانه داریم صحبت میکنیم. اونم گفت هیچی مامان چیزی نیست.ولی برام جالب بود ک وقتی داشتم صحبت میکردم تا آخرش گوش داد و اصلا جبهه نگرفت! تا صحبتهای من تموم شد. تا آخرشم چهرشو ندیدمو نشناختمش. ولی وقتی حرف درست حسابی زده بشه چرا گوش نکنند؟ حالا این یه مصداقش بود ک من آوردم. خودتون بگردید مصداق های مختلف رو پیدا کنید. بیاید با هم کمک کنیم و یک گوشه علم را برداریم.
چقدر پایه اید؟ به من جوابشو ندید
به علمدار کربلا حضرت عباس(سلام الله علیه) قول بدید که علمدار شوید!

 ان شاء الله علمدار کربلا دستتون رو بگیره!
شک نکنید! هر جا مایه بزارید براشون چندین برابر جوابش رو میگیرید! کارتون بی جواب نمیمونه! انقدر کریم هستند که حساب نداره!




تاریخ : دوشنبه 93/8/12 | 3:22 عصر | نویسنده : عشق الهی | نظر

  • paper | کورالین | آریس باکس